En kväll på ridklubben

Ja vart ska jag börja, hade nästan tänkt gå ut ikväll ( i stan med några polare) men hade ingen hundvakt till lilla Holly och sen tappade jag suget. Så de får bli någon annan kväll då jag ahr hunne planera in de lite mer. Så satt hemma i soffan då plötsligt telefonen ringer och Anneli undrar om jag kan komma och hjälpa hon dra av en sko på en av ridskolans hästar, hon har tappat den andra redan så hon kom och hämtade mig och Holly, men innan vi for nattade vi grabbarna som sover i stallet. Lucky fick vänta. 
Väl på ridklubben fick jag gå en brottnings match med pollen som skulle av med skon, för hon la sig och hon ryckte hoven och ja allt för att INTE underlätta men tillsist fick jag av skon och raspade till framhovarna lite så nu klarar hon sig tills hovslagaren kommer. Hjälpte till att mocka och sopa stallet. Sen hem och natta Lucky so snällt väntade på sin mat. Och Tack Anneli för sällskapet så jag slapp vara mörkrädd. fick en trevlig pratstund också. 
Så nu sitter jag här och ser på TV och Holly leker med katterna.
 
// 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0