Förlåt

Hej och förlåt för att jag inte har skrive men jag har vare helt slut dom senaste dagarna. SOmnat sittandes, men nu hoppas jag på att energin börjar komma tillbaka. 

Ja vad har hänt under tiden jag inte har skrivit ? Ja jag var och red Bacardi i ridhuset i förrgår, gången sen i sommras någongång. Och han var jätte duktig, vi gjorde inge specielt men han provade göra allt jag bad om, han tjurade lite för han trodde att han fortfarande hade ont, men märkte fort att han kunde göra allt, så han lyft på ryggen och frustade och jobbade på riktigt bra. galloperade till och med utan protest, frustade och arbetade med ryggen på långa tyglar <3 vilken grabb man har. Så nu känns det som vi är på rätt spår igen. 
 
Annars har det inte hänt så mycket, jobbat hela veckan och jobbar idag, fredag och lördag (lördag jobbar jag i baren på Hotell Inlandia). Så sen har de inte hänt så mycke mer, det regnar ute just... Mindre kul. Gillar inte regn. 
 
Men ni får ha de så bra så höres vi 
 
//


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0