Dagarna springer iväg , lite snabb uppdatering efter dom två första dagarnas tävlande: fredag dressyren: framkörningen gick bra han var lite sen och ville fuska lite men kom snabbt till arbete och var mjuk och fin och väldigt nöjd och avslappnad. Inne på banan tyckte jag han gick hur fint som helst, lite små små missar som vi har att öva på men om allt vore perfekt skulle man ju inte kunna bli bättre så :) men vi fick inte så bra betyg på dressyren vi landade på 62 straff. Men jag får vara böjd med att Hecke kändes avslappnad och fin och inte busade på denna gång. Maraton: dagens maraton tyckte jag gick himla bra i ena hindret var vi 0.4 sekunder ifrån att vara snabbast och vi kom in på en 4 plats så är himla nöjd med dagen. Vi ligger 5a inför morgondagens presicion så vi går se vad som händer. Nu ska jag ta och krama om kudden en lite stund innan man ska upp och gå banan:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0