Regn, regn och åter regn och sen ännu mer regn

Ja varför allt detta regn flrst en kall vinter, sen en nästan obefintlig sommar, regn regn och regn. Och nu en grå och regning höst ! När ska solen komma på besök ? Eller ska man kanske måst fara på semester för att få träffa på solen som skiner så fint med sin frånvaro här ? 
Ja idag har det inte hänt så mycke spännande, hästarna har haft en vilodag. Mockade och gjorde klart allt i morrse, och när jag slutade jobba vart det att natta pollarna. Borstade upp dom lite innan jag gav dom natte pussen släckte lampan. Och idag vart jag grymt ridsugen så det blir att packa med sadeln nästa gång jag åker till klubben med grabbarna.  Men nu ska jag ta och göra mig klar för sängen, så god natt. 
 
// 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0