~/

Hemma från Umeå nu :)
En jätte bra föreläsning var det, jag är glad att jag var där och fick ta del i den bra informationen.
Kanske lägger upp lite om det hela sen, men får se om orken och tiden kommer till det.

Ja och efter föreläsningen var det prisutdelning för årets : Junoirkusk :) och jag fick det priset med motiveringen:

Ekipaget är det första från länet att tävla i landslaget och Nordiska Mästerskapen.
Där har de visat vilken klass Västerbotten har på sina körekipage. Ekipaget har under året
även vunnit, DM, NM, och körchampionatet och blivigt två i SM.

Det var ju kul :) ja sen fick jag och Hecke också priset för körchampionatet som jag och han van :) duktig kille:)
 
Sen vart det hemförd, ganska sent, och jag körde, jag klarade mig genom Umeå (Stolt) haha
ja men vägen hem kändes som en evighet, och mitt upp i allt kom de upp ett djur på vägen så de blev att bromsa men djuret vände snabbt, och ingen skada skedde :) men ännu mer vaken vart man i alla fall, djuret vet jag inte säkert på vad det var, men det hade då päls, mörkare i förgen, inget mer "vanligt" djur i alla fall :) ska fråga mamma i morron vad de va hon trodde de va :)
Ne men nu ska jag vell sova , fast ingen skola i morron, men ¨man har ju alltid uppgifter att göra :)

//



Kommentarer
Ida

Grattis Tina.

Ses till helgen :P

2010-04-22 @ 10:34:36
URL: http://nogg.se/neuchadlys
Ida

Yepp, vi kommer ett lass ifrån piteå kring 11-12 tiden på lördag.. Streeesssss* ;P

2010-04-22 @ 16:23:55
URL: http://nogg.se/neuchadlys
Ida

Aah, ja det är schysst mot hästen. Ses imorgon bruden :P

2010-04-23 @ 09:37:35
URL: http://nogg.se/neuchadlys


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0